Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim son 3 gündür göğüs ucum çok acıyor parçalanmış gibi doktora gittim krem verdi normalde emzirirken olurmuş ama benim hamilelikte başladı😥
Benim gibi olup daha sonra geçen var mı acaba çok korkuyorum emzirirken sıkıntı yaşarım diye