Esrabrhkl Deletedmom381 depend koyuyorsan iç çamaşırına gerek kalmiyo zaten depend külot gibi tekrar onun üzerine külot giyemezsin..geçen sene doğum yapmıştım ordan bilirim.hic giymedim ben normal kulot depend kullandigim surece
Deletedmom381 Esrabrhkl Ne bileyim rahat eder miyim etmez miyim bilemedim ne olur ne olmaz koydum valla.
Tosbikli Esrabrhkl normalde kaç kilosunuz kaç beden aldınız acaba ben 82 oldum 😇 orta boy aldım olur mu ki diye düşünüyorum 🤔
Princess1 Esrabrhkl depend hangi beden daha uygun oluyor acaba ne kilodaysanız bir beden büyüğü alinsin diyorlar ama kalıbı dar mi
Esrabrhkl Fatosbirinci bizde yıkayıp ütü yapıp çantaya koyucaz. Kıyafetlerini dolabına yerlestirmedim daha. Bunlar kaldı sadece.
Esrabrhkl Deletedmom381 rahat edersin kız dikişler oluyo zaten çokta sıkmaya gerek yokki.. rahat giyinmek gerek
Fatosbirinci laisa kaç haftalıksın eğer çok varsa alma zaten hemen son iki ay kala al yıka ütüle yerleştir
Meelek Çocuk içşn sadece eve getiriken bir kat kıyafet yetermiş. Almanyadayım normal doğum olursa 3 gün kalınıyor.
SenaGuse Fatosbirinci doğrudur ben daha hazırlamadım o yüzden sordum bi işe yarıyorsa bende alayım diye
Deletedmom381 Esrabrhkl Çıkarayım onları o zaman bende kuzum. Kalın battaniye koymadım ben yazın pişer doğar doğmaz birde isilik olmasın çocuk diye düşünüyorum ama bir kararsız da değilim hani 🙄
Esrabrhkl Ya kalın battaniye koyucakmisiniz kızlar. Yenidogan bebekler üşür diyorlarda. Ben iki penye battaniye yeter diyorum .sizce ???
Mavis222 30+5 oldum dün yıkadım ütüledim eşyaları benim için gerekli bir kaç ufak eksik var onları da alıp çantamı tamamlayacam
Fatosbirinci Deletedmom381 bende müslin örtüyle ince battaniye koyucam yalovanın nemi çok yüksek ben terden duramıyorum bile onuda çok kalın tutamam müslün iyi olucaktır
Fatosbirinci elif_ceko benim bebeğim irileştiği için 10 ağustos dedi doktorum yani ultrason 10 ağustosu verdi şekrrden dolayı bebeğin irileşmiş dedi doltor
Fatosbirinci Esrabrhkl bende bezde ne alsam diye düşünüyorum ama büyük ihtimalle molfix alıcam çünkü herkes onu söylüyo
Deletedmom381 Fatosbirinci Bende öyleyim şimdiden terden sırılsıklam geziyorum. Kendi giyindiğimizden bir kat kalın giydirmek yetiyormuş aslında ama üşür mü düşüncesi sarmıyor değil 🙄
Fatosbirinci Deletedmom381 ben daha hiç birini yapmadım koyafetlerimiz hazır hırçların içinde yıkanıp ütülenmeyi bekliyo bu hafta dolabını alıcam haftayada odasını hazırlamaya başlıcam
Deletedmom381 Fatosbirinci 30’u görünce tutuştum ben hazırda dursun zarar etmez dedim valla 😁 Şimdi öylece bekliyor. Açıp açıp çekmece kokluyorum 🤩🥰
Gulibik Fatosbirinci benim de 8 agustosta dogumum. Bu haftasonu yikayip utuleyip cantayi hazirlayacagim insallah. Telaslanmayin hemen :)
Fatosbirinci Deletedmom381 evet öyleymiş bi kat fazla giydirin diyolar ama gerçekten küçücük bedeni üşürmü diye düşünüyo insan