Semanuryvz Hanımlar 17 haftalık hamileyim birden adet sancısı gibi bel ve kasık ağrılarım başladı daha önce olmamıştı hiç. Ctesi günü doktora gitmiştim herşey normal demişti. Yarım saattir kıvranıyorum. Neyin nesidir bu ağrı?