Esmacmn Doktorum 3 aydır ters olduğunu artık dönmesi gerektiği dönmenin Bebek büyüdükçe zorlaştığını bunun da sezeryanı gösterdiğini söyledi. Böyle olup daha sonraki süreçlerde düzelen ve normal Doğum yapan var mı ?
Lidya Esmacmn Arkadaşım normal doğum istediği için doktor son ana kadar bekletti ve bebek hep tersti,suni sancıdan sonra döndü doğum pozisyonuna.Bende 33 haftadayım bizim inatçıda ters,umarım döner
Ecelina Esmacmn benimde 32 de tersti canim 34 te gittigimde dönmüştü dogum pozisyonuna. Seninde döner inş merak etme
Tueib Esmacmn bende 32 haftalığım dönmemiş ama dönebilir dedi bekliyoruz 😊 hastaneye hangi aralıklarla çağırdı canım
Lmnkeskin Esmacmn bende 32 haftadayım malesef ters 😞 fakat doktorum 35e kadar dönebilir dedi sıkıntı yapma dedi 🙏😇
Lidya Sebla55 Ağrı mı? Neyse çok şükür diyim ama kaburgalara fazlaca baskı var,sanki biri odunla dövmüş gibi ağrıyor,bide gerginlikten heralde dokundurtmuyorum kimseyi en ufak bi temas bile sanki üstüme abanıyorlamış gibi etki ediyor
Tutikcan Benim de 2 kez döndü bebeğim en son 33 te gittiğimde doğum pozisyonu almştı döner merak etmeyn