MMinee UgurBocegimm_17 kesinlikle yapma lazer emzirme aşamasında bile önerilmez değildi anne karnında.bebeğin için risk oluşturma ihtimali var. Risk %1 de olsa risktir.Keşke demektense hiç başlamamak en iyisi
UgurBocegimm_17 KubSav33 ben cihazı almıştım evde kendim yapıyordum devam edebilirsin diyenler oldu bende emin olamadım sizler daha tecrübelisinz diye sormak istedim. Teşekkür ederim 😊 `
KubSav33 UgurBocegimm_17 acikcasi benimde ilk hamileligim ben de doktoruma danismistim evdekinin duzeyi disardakilerden dusuk olabilir ama insan gene de tehlikeye atmak istemiyor :)