Kızlar merhaba, ilk gebeliğim tecrübesizim o yüzden. Sizce özel bir hastaneye gidip orda gebelik takibi ve doğumu yapmak mı? Yoksa özel muayenehanesi olan bir doktora gidip kendi tercih ettiğim özel bir hastanede doğumu yapmak mı?
Muaynehane hekiminin ne gibi avantajları olur?
### Şimdiden Teşekkür ederim