Gebeliğimin ilk haftasından bu yana enfeksiyon ile mücadele ediyoruz bir türlü geçmiyor son çare antibiyotik başladık istemeyerek olsa içiyorum. Ilk haftalarda kum dökme ve enfeksiyon çok zor zamanlar gecittirdi. Şuan 25+5 haftadayız. Erken doğum dan çok korkuyorum. Başından bu olaylar geçen var mı biraz olsun rahatlamaya ihtiyacım var 😔