Elifff34 20+4 hamileyim. Kızım olacak 🌸İkinci denememde hamile kaldım. Tüp bebek öncesi laparoskopi ve 3 histereskopi geçirdim. Tek tüpüm kapalıydı eşimde de morfoloji sorunu vardı. 4 yıllık evliyim, 3 senedir bebek için uğraşıyoruz. İki tane 5. Gün embriyosu koyuldu. Şu anda da serklajlıyım, biraz temkinli ve zor geçiyor diyebilirim