Beklenenan aynı postu defalarca açtım 🤣 alsam mı almasam mı diye bende çok kararsızdım senin gibi. Bende o mantıkta düşünüyordum hem odaya beşik alcam hem kendi odasına alcam kendi odasında yatamaz diye Takımlara baktık dediğin gibi hep 4000 civarı. bir yanımda hep ilk bebeğin şimdi almassan sonra hevesin geçer diyordu. Çünkü buralarda da gördükçe özeniyorum halısıydı perdesiydi cicili şeyler görünce.ama zaten odasına dolap alacaktık haliyle en kötü dolap 700 800 civarı e sonra alcağımız beşiğe uymassa diye de düşündüm. En son almaktan vazgeçtim. Sonra eşim çocuk doğduktan sonra belki daha zorlanıcaz mamasıydı beziydi falan filan derken alalım aradan çıksın dedi bana da mantıklı geldi aldık. Odasına hem ileriki yaşlarda da kullansın diye hemde benimde yatabileceğim tarzda büyük beşik yaptırıyoruz kendi odama da park beşik aldım. En azından gece eşim rahatsız falan olursa park beşiğini alıp bebeğimin odasında ki beşiğinde ben yatarım oda yanımda yatar mantığındayım 😊