tugba04 Tm 37 haftalik olduk gece uykusuzluk bel agrilari ara sirada alt tarafa baski oluyo doktorum normal dedi bakalim insallah 40-41e kadar bekletmez bizi 😃
NALIN Nuranyldrm bilmiyorum ki canım sözde normal doğum günü belli değil bu hafta kabul etmiyorum ama onun dışında hangi gün isterse serbest 😂
Leylaa_ Nuranyldrm benim de 36+3 25 günüm kaldı sürekli bıçak saplanır gibi Sancı geliyo gün içinde ve sürekli tuvaletteyim mide yanmam da aşırı kötü
AysuAsya Selam kızlar bizde bugün tam 37. Haftalık olduk bende de gece bel ağrısı oluyor ve aşırı derecede hareketleli oğluşum bazen canımı çok yakıyor 😃 bakalım ne zaman gelicek doktorum 10 mart dedi ama bakalım hayırlısı 🙏