30.haftadan sonra bi anda catlayiverdim malesef☹️ gobegimin altindaki catlaklar inanilmaz kaşınıyor artik yirtacak noktaya geldim ben kasidikca bebegim hemen hareketleniyor rahatsız oluyor heralde ama napiim elimde degil kaşıntı icin krem falan varmi acaba bi careee 😔😔😔