Zamanım az kaldı ve çantamı falan hazırlamadım sadece eksik olarak bebek bezini almadim onun dışında herseyim tamam zaten bu ilk değil ıkıncı bebeğim olduğu için evet bilgiliyim .. Oğlum 1 buçuk yaşında kızlar. Bu kadar erken getirmeyi ben ve eşim istedik pişman değiliz:) yani tecrubem daha taze cunku ara vererek getirseydim cocuk bakmayi unutabilirdim belkide. 😀 . Doğum yaptıktan sonra yazicam hikayemi arkadaşlar doğumdan korkmuyorum hele normal yapmaktan hiç korkmuyorum . Bakalim kızımız ne zaman gelicek aramıza. 😊