Muallimehanim 22 haftalık hamileyim. Gün içersinde bir ya da iki defa karnım sertleşiyo bi kaç dakika sonra geçiyor. Özellikle de afedersiniz gaz hissettiğim zamanlar oluyor. Normal mi acaba bu durum?