Daha bugün ben de başlayayım dedim, biraz geç kaldım aslında ama 😁 38+1.
biraz araştırma yaptım ve bu masajın orayı esnettiğini sarkıttığı sonucuna ulaştım. Ve bir çok insan, doktor da bu konuda yapılmaması gerektiği düzenli bir kesi ve dikişin daha sonrası için daha estetik olabileceğini savunuyor. Bana da mantıklı geldi ve yapmaktan vazgeçtim. Ama tabii sarksın mühim değil dikişli olmaktansa diyenlere de saygı duyarım bu kişisel görüşüm☺️