enfla tabiki 50de yüksek çıkan 75te de yüksek çıkar ama dediğim gibi. Yüksek çıktı diyip bırakmamak için, diyet ya da insülin başlayabilmek için net değer bilinmesi lazım. 2saat aralıkla bakılacak ne kadar düştüğüne göre tedavi başlanacak. Bebeğin sağlığı için gerekli bişey.