Zeyneb4735 ben emzirme eğitimine girdim piyasa da satılan kremleri önceden kullanmanın gögüs ucunu uyardıgını ve erken dogum riski oldugunu söyledi ve herkesin gögüsü yara olcak dir bişi yok olursa doktor ona göre krem veriyormuş reçeteli olarak bunun dışında susam yağı iyi geldiğini söyledi,o yüzden ben almadım krem bekliyorum :)