Merhaba arkadaşlar 17+4 haftalık haleyim geçen hafta bebeğimin beyninde tek taraflı su kisti gördü doktorumuz 25. Haftaya kadar geçer dedi ama yine de erken renkli ultrasona girmemi söyledi haftaya renkli ultrasona gireceğim inşallah iyi haber verirler. Böyle durumla karşılaşan oldu mu? Ayrıca İstanbul Beylikdüzü iyi bir doktor önerisi olan var mı?