Kızlar iki gün önce gebelik şüphesiyle acile gittim kan verdim 9 çıktı daha sonra dun gittim 9.58 cikti iki kez kimyasal bir kurtajim var elim kolum bağlı ağrım var kanama yok npacagimi bilmiyorum doktor geç döllenme olmuş olabilir dedi bir hafta sonra testi teker edelim dedi napacagimi bilmiyorum buna benzer durum yaşayan var mi aranızda😢