Kızlar ya 1 haftadır boğazında inanılmaz bir acılık var bir lokma giyiyorum geçiyor 10 dakika sonra yine aciyor akşama kadar acı artık kafayı yicem hicburseyden tat alamıyorum ancak uyuyunca rahatım şuan yayladayım doktora gideceğim ama burda imkan yok var mı başına gelen aceba