Dudus evet bana da öyle dedi özelde gittim devlette randevu alamadığım için ama muayenesi 110 tl sadece tahlilime baktı ilaç yazdı aynısını emin ol dahiliye uzmanı da yapıyo 😊 her ay gidiyorum dozumu ayarlıyor yorum yapıyor bir sıkıntı yaşamadım yani güzel ilerliyoruz. bi ilaç yazdırmak için 110 tl vermek mantıksız geldi direkt ilacı yazıp gönderdi. Tsh değeri çok çok yüksek olanları belki devlette endokrine sevk ediyorlardır ama benim doktorum gerek görmedi canım yani dahiliyeciler de anlıyor ilacın dozundan 😊