Bugün şeker yüklemesi için sağlık ocağına gittim glikozu içtim 75 lik ve 25 dk sonra kustum . Sağlık ocağında ki doktor sonuçlar net çıkmaz dedi yarın tekrar gel dedi şeker yüklemesi için yani kan aldırmadı 😔 ama çok midem bulanıyor yarın ne yapacağım bilmiyorum böyle olan var mı