BeyzaMgz Merhaba bayanlar kan değerim 17.542 çıktı 4 hafta 4 günlük gebeyim alttan kontrol etti dr Ve kesemin düzensiz olduğunu söyledi emriyo yu görüyorum ama kesen düzensiz yuvarlak değil düşük riskin var bol bol dinlen dedi önerisi olan var mı ?