Merhaba arkadaslar.Dun ayrintili ultrasona gttim 4lu taramamda risk cikmisti fakat sukur bebegim saglikliymis.bende sorun varmis.rahim ici gelisme kisitligi diye birsey.ecoprin verdi doktor onu iciyorum.benim gibi olan var mi? Bir de ilerleyen zamanda tansiyon yukselebilir dkkt et dedi.yasayan var mi hic bu duurmlari suan 19.hftamdayim.eger tansiyon yukselirse sanrm gelisme geriligi oluyormus cocukta yani yaşıtlarini sonradan takip eden bebekler gibi.