Gul_demir1998 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ve çok acayip baş ağrım var ayağa bile kalkamıyorum sizce parol alabilir miyim
limoncicegi Gul_demir1998 doktorlar parol içilebileceğini söylüyor canım hatta benim doktorum günde 3 bile içebilirsin dedi ama senin haftan daha küçük sen dayanamıyorsan bir tane iç
Cerenylmzz Gul_demir1998 parol içebilirsin canım doktorlar da içebileceğini söylüyo bi sıkıntı olmaz yani
seymakumatarnsf Evet canim. Parol ve Minoset alabilirsin. Bende o haftalarda cok fazla bas agrisi yasamistim. Agliyordum artik. Gayet iyi geliyor.