Yaska 19+1 ben de kasıklarım ağrıyor bebeğin başı baskı yaptığı içinmiş. Evet ara ara geçicek sonra başka bir yerin de ağrı olucak ama güzel ağrılar şimdi kasıklarım ağrıdığında biliyorum ki oğluşumun kafası orada. Göğüslerim ilk başta çok fazla ağrıdı ve benim aşırı derecede büyüdü ama şimdi ağrı yok 2.5-3’ aydan sonra hiç ağrımadı göğüslerim.