Sebogelin çok şükür, çok sevindim, hiçbi zaman da olmaz inşallah 🙏🏻 doktorum da gebe okulundaki hemşire de en önemli şeyin suyla yıkadıktan sonra iyice kurutulması olduğunu söylemişti. İçerik ne kadar doğal olursa olsun ilk tercih krem değil, temizlik olmalı. Bunun için de ıslak mendil yerine su ve pamuk kullanılmalıymış, ıslak mendil kullanıyorsakta önce su ile yıkayın demişti hemşire. Temizlik yeterince yapılmadığı sürece bence hiçbi krem etki etmez. Naçizane düşüncem böyle :) Sevgiler🧡