Merhaba güzel anneler bugün oglumla tam 40+0 olduk dün kontrolm vardı sancım çıkmadı doktorum önümüzdeki p.tesiye kadar kendi sancım vs olmazsa tekrar gelmemi söylemişti.bu sabah ıslaklık hissetip uyandm pedde pembemsi bi akıntı gördüm lavaboya gittiğimde bi miktar daha aktı.şuan az bi kahverengi akıntı vardı. Acaba doğum ne zaman olur ? Açılma ve sancı olması için neler yapabilirim?