Ben 13+2 de gittim bebeğim 14+3 görünmesine rağmen, çikolata falanda yemiştim hemen gitmeden ama göremedik. Bebeğin pozisyonu çok önemli müsade ederse bacakları açıksa görürsünüz şansınıza. Bizim ki yüzüstü yatmış fazla da hareketlenmedi ne zaman babasıyla gitsem sakin duruyor kontrole tek gittiğimde zıpzıp zıplıyor :) Bu sefer tek gidicem bakalım. Çok merak ediyorsanız bir şansınızı deneyin derim. Hayırlı olsun ikizleriniz de sağlıkla dünyaya getirin inşallah