eedaozak Ebru_mutlu merhaba,hayırlı olsun inşallah 😇 benimde ilk gebeliğim. Ve o kadar yeni ve küçükki keseyi salı günü göreceğiz inşallah 🙏🏻 Siz öğreneli ne kadar oldu?
Suhus000 benim de ilk ya çok değişik bir durum henüz ultrason bakılmadı doktorun demesine göre 32 günlükmüş 😀
Pamukdeniz Suhus000 betaya bakılmıştı en son 246.66 çıkmıştı takip edildi yükseldi şükür 😇🤗 cuma günü ultrasyon için gittim daha çok küçük dedi haftaya cuma gidecegim 😇
Ayse1608 Suhus000 bende yatınca hissediyorum ayakta durmak istemiyorum ama uzandık sora ağrıyor sanki ama bebeğim sağlıklı olsunda çekerim diyorum 🙂
Suhus000 Pamukdeniz çok güzel inşşlh haftaya cuma daha güzel şeylerle karşılarız bnm de bakıldı 750 dddi progesteron 41 çıktı bilmiyorum ne kdr iyi ama haftaya cuma ultrason bakalım dddi sabırsızlanıyorum acaba bnmkine ndn bakmadı