Okyanusolmak Izzet mustela kullandım başlarda. Bi de zeytinyağı. Sonra da akzer marka çatlak yağı ile arko kremi birlikte kullandım. Günde en az bir kere arkolu. Sonra normal yağ. 38+3üm hiç çatlağım yok. Belki yapı meselesidir bilmiyorum.
Cansn Izzet lierac ve bebe yağı kullanıyorum. Ama yapı meselesi. Benim hiç olmadı çatlağım ama şundan olmadı diyemem. Bol su içiyorum kremden çok onun etkisi vardır varsa. 38+5 şu an çatlak VS yok
Ketilima Izzet Valla canım ben neler denedim ama olmadı beşinci ayımda felaket çatladım dahada devam ediyor anneme çekmişim öyle söylüyor ama denersen en iyisi badem yağı
honey Zeydo evet aynen bende anca o kadar içebiliyorum :( inşallah bu su içemememin çok büyük etkileri olmaz, korkuyorum valla
Izzet Cok sagolun kizlar bacaklarimda catlakliklar olmaya basladi bi de varis var o hamilelikten once vardi 😢