Kızlar merhaba 26+3 gebeyim akıntım hep normal renkte oluyordu 3gündür kahverengi olmaya başladı doktoruma gittim muayene etti bir sorun olmadığını söyledi fakat hemen orada bir iğne yaptılar birde progrstana başladım şimdi takip ediyorum akıntım bi kahve geliyor bi normal anlayamadım benim gibi sorun yaşayanlar varsa lütfen yazsınlar çok tedirginim