Bende buraya birgün dogum hikayemi yazarmıyım diye düşünürken 36.haftada çıktı geldi prenses makat geliş sezaryen hemde aglaya aglaya doğuma gittim çıktıgımda herşey bitmiş odaya almışlardı bile çok minikk şuan Yanımda uyuyo bakmaya kıyamıyorum bile hoşgeldin minik kızım♥️