Evet kimyasal gebelik olabilir. Üzülmeyin kese oluşup bebek oluşmadığı durumlarda oluyor kürtaj oluyor ya da evde ilaçla keseyi parçalatıp kanamayla atlattırıyolar. Böyle durumlardansa kendi kendinize hiçbiri oluşmadan kanamanız olması gerçekten iyi. Rabbim göstermesin kalp atışını duyduktan sonra hamileliğiniz sonlandırılsaydı daha kötü olabilirdi. Muhakkak bunda da bi hayır var. İnşallah bu sizin için sağlıklı bi gebeliğin altyapısını oluşturuyodurr.