EdaNurstnda bende 18+3üm. Zaman zaman baş ağrım oluyo. Resmen kıvrandırıyo, gözlerimi açamadığım zamanlar oldu. Henüz hiç ilaç almadım. Nurse harveys headstick var tamamen doğal. Geçen doktoruma danıştim evet kullanabilirsin dedi. Kahve de baş agrini dindirebilir. Tabi onu da abartmamak lazim 😊