Burcuocak valla çok methettiler gittim iki kere. Bebekte asimetrik gelişim bozukluğu var dediler beni ağlattılar. Geri eski doktoruma döndüm. Hiçbir şeyi yok bebeğin sadece biraz zayıf dedi.
Saatlerce muayene beklemek de cabası. Randevuyla gittim oysa. 1,5 saat bekledm ikinci gidişimde. Çok saçmaydı. Ben gitmedim