elmaliturtanin_annesi1444 ah o minikler dunyanin en guzel varliklari. Evlat, icinde bir can, atan bir kalp, icinde buyuttugun her an merak ettigin bir mucize. Bazilarini bekletir, bazilarini korkutur, bazilarini 9 ay zorlu surec bekler, bazilari da cok kolay gecirir ama bi fark yok hepsi birer mucize, harika bi duygu. Annelik anlatilmazmis, hissedilirmis. Her hareketine dikkat ettigin daha gormedigin halde kendinden once onu dusundugun bir can... ah yavrum cok beklettin beni, bazen kaybettim icimde atan kalbi, ama hep rabbimden istedim seni hep dua ettim. Cok sukur ki geldin bana melegim. Sabirsizlaniyorum seni kucagima almak icin. Daha fasulye kadarsin amaaa simdiden degistirdin bizim hayatimizi😍 saglikla gelsin hepsi insallah...