Kızlar merhaba 👋
Kontrolümün üzerinden 3 hafta geçti ve 1 haftam kaldı, muayene süresi bu kadar uzadığı zaman korkuyorum ya bebeğime bişey olduysa ya kalbi durduysa diye. Sizde de böyle bi durum var mı?
İki gündür aşırı taktım kafama ve sanki belirtilerim azalmış gibi geliyor bugün acaba psikolojik midir?
16+6yım bugün 🤷🏽♀️