Selinaaaaa EdaKartal 34 haftada 2200 gr 46 cm simdi 37 haftalik dr gidip bakicaz kizimiz ne kdr olduuuu ;)) günaydinn
sabahnezlesi Annebebek122 bana 6 eylül demişti doktorum. Ama bana nedense ağustos sonunda gelecekmiş gibi geliyor 😊
sabahnezlesi Annebebek122 benim doktorum 6 eylül demişti fakat bana sanki ağustos sonu gelecekmiş gibi geliyor :)
Ayguns Bebek2019 ben 28+4te gittim 1420 gramdı hiç önde gidiyor falan demedi doktorum haftasıyla uyumlu dedi. Bana önde veya geride diye bişey demiyor doktorum. Neye göre değerleri değerlendiriyorlar acaba
Bebek2019 Ayguns bende bilmiyorum ama adetime göre 27+4 haftalık ama ultrasonda 28+6 haftalık bebek görünüyor dr dedi sıkıntı olmaz dedi biraz tontiş olacak böyle giderse
Sevimlisevimli 32+5 te 2250 gr 43 cm di.Persembe günü 35+5 oluyoruz.Bakalım 3 haftada ne kadar kilo almış kaç cm uzamış.Saglikla doğsun tüm bebekler😊👶