Senos07_ 2 kere aciline gittim doktor yoktu zaten ebe bakıyo agrım var bebeğide hissetmiyorum dedim sen nasıl annesin nie bekledin dedi 1 hafta snra tekrar gitmek zorunda kaldım kendi hastanem uzak diye bu sefer bebeginin hareketleri güzel sen piskolojik olarak hissetmıyosundur acsındır susuzsundur sende var anormallık deyip durdular. Gitsem ayrı suclu oldum gitmesem ayrı suclu oldum. Herkesi azarlıyolar makineden dahi anlamıyolar hastaya suc buluyolar