Dilan1636 ben pınar hanımdan aşırı memnunum. Başından beri çok riskli geçiyor gebeliğim sağolsun her an ulaştım her an yanımda oldu. Böbreklerimde taş olması sebebiyle bir hafta ceylan da yattım pzar günü olmasına rağmen çocuklarını alıp kontrole geldi beni. Muayene ücreti de uygun. Çok şükür 33. Haftamıza girdik. Ablamda ona gidiyordu bebeğimiz 36 haftalık doğdu pınar hanımın sayesinde onu da sağlıkla aldık kucağımıza pınar hanımın dikkati sayesinde kurtardık bebeğimizi ben şiddetle tavsiye ediyorum.