Benimde en çok merak ettiğim şey. Gözlükle almıyorlar lensi anlamazlar ama sezaryenli halle o lensi daha sonra çıkarmak falan zor olmasın. Bi de göze batma yaparsa. Uyuyp uyandığımda çok batma yapıyo lens. Bir yandan o ilk görüntüsünü net görmek istiyor insan