denizoktay aslında şöyle kontrole gelmiştim dün sabah sancım yoktu 39. haftamdayım doktorum zarlarımı temizledi daha sonra sancım başlayacakmış öyle dedi akşam üzerine doğru kan geldi ama sancım yoktu hastaneye geldim zaten üç santim açıklığın vardı sancım çok fazla yoktu eve git dedi nst aldılar. Eve gittim duş aldım vs saat 5:00 gibi tekrar geldim çünkü kan geldi. Şu an dört santim de gözüküyor açıklıyor ama birkaç saat içerisinde doğum gerçekleşecekmiş şu anda çok fazlada sancım yok. Allah razı olsun Cümlemize nasip etsin ❤️❤️