Aylininzz Oncesinde kendime çok güveniyordum normal doğuma hastaneye gittim nst koydular doğumhanede kadın çok bağırıyordu şimdi guvenim gitti korkuyorm bebeğim dönmüş bide iyice korkttum 😫
kbraknt @Aylininzz korkma canım herkesin acı eşiği farklı korkarsan gelen sancin gider bebeğin yukarıya çıkar tekrar rahat olmaya çalış güzel seyler düşün