Susamtanesii Merhaba🙂 14 haftalık olduk cinsiyetimizi 2 hafta önce kesin olmamakla beraber, büyük ihtimal kız denildi, pazar günü tekrar gideceğiz doktora, fakat oda için erken biliyorum ama kıyafetleri ne zaman almalıyız sizler ne zaman almaya başladınız?
Nihlem Susamtanesii bence pembe mavi olarak değilde ortada renklerle hevesini almak için alışveriş yapabilir sin çoktatlı şeyler var çünkü 🙂
Halimearslan55 Susamtanesii 6. Aydan sonra başlansa daha iyi yada toplu alışveriş yerine gördükçe almak daha mantıklı toplu alışverişte kazıklanıyorsun Benim olduğum gibi 👌
Minikfasulye Susamtanesii ben 12. Haftada basladim almaya daha cinsiyet belli deglken arbasini siparis verdim siyah gold 😂 deli cesareti sanrm 25. Haftadayz su an bebisin hic giysisi yok diyebilirim ama odasi hazr 😂 herkes ufakdan baslar ben buyukleri cikardm aradan niyeyse giyside boyle begendigimi aldm ara ara onlarda buyuk zaten Allah korusun her hangi bi erken dogum filan olsa cocugumun giycek giysisi yok 😂
Burcuk Susamtanesii 25-30 haftalarda yavaş yavaş başlanmalı ve bitirilmeli . 32de bitirip çantayı hazırlamalı bence
Susamtanesii Nihlem baktım ama onlarda pek hoş değil sarı yeşil gibi alayım dedim ama olan figürler yine erkek kız ayrımı yapıyor kararsız kaldım🙂
Nihlem Susamtanesii ozaman pek bişey alma canım çünkü ben de almıştım kızımda erkek dendi erkek için almıştım kız olunca değiştirmek zorunda kaldım sen sade şeyler al 🙂 insan heves ediyoda kesinleşmeden almak iyi olmuyor bazen
Susamtanesii Nihlem önce erkek dediler sonra da kız mı dediler kaçıncı haftalarda bu değişiklik oldu peki ?
Nihlem Halimearslan55 bencede. Mesela ben bebek arabasını siyah kırmızı almıştım onu değiştirmedim kızada gider diye. İlkinde toplu almıştım herşeyi bunda nasipse bende tek tek alicam inş
Halimearslan55 Nihlem aynen bende oğlumda öyle yaptım tekrar hamileyşm kısmetse tek tek alacağım ve alıyorum
Halimearslan55 Susamtanesii valla İnan hiç uygun olmadı aksine çok çok fazla tuttu ve gerçekten kullanılmayan bir sürü gereksiz şeyler almışım kıyafetler bebek arabası beşikler ana kucakları .. tavsiyem tek tek alışveriş yapın
Nuranyldrm Benim gibi deli cesareti olan varmıdır cinsiyetini bilmeden pempiş kıyafetler almaya başlamıştım erkek olursa birine veririm demiştim ama kızçemi öğrendim 🤗
Susamtanesii Minikfasulye allah korusun olmasın öyle birşey bence onları da hemen almanın zamanı gelmiş valla iyi yapmışsın büyükler aradan çıkmış oh miss kıyafet alması kolay oda demişken mobilya takımı mi aldınız beşik falan mı?🙂
Minikfasulye Susamtanesii oda yaptim ben canm halisi perdesi gardolabi cekmecesi hepsi kendine ozel 2 tane besik aldim birisi ufak sallanir hafif istedin yere gidiyo digeri park yatak. Yasadigm sehirde mobilyalar biraz pahali takim seklnde ve bi ise yaramaz ona para vermek istemedm acikcasi birazda gozumu korkttular 5 6 aylik olnca tutunup kalkiyo kendini atiyo fark etmek zor benm kide dustu diyen birsuru kisi oldu ee bunlari duynca en azindan dedim park yatagn ilk yatagini cikarnca baya derin dusme sansi yok 😊 hayalimdi odasini set seklnde dizmek ama bazen annelik duygusu hayellerin onune gecebiliyomus 😂
Susamtanesii Nihlem hadi ya tek bir doktor mu dedi 2.doktora gittiniz mi detaylı ultrasonda da mı görünmedi?
Nihlem Susamtanesii doktorumdan çok memnunum canım değiştirmedim hiç o sürede gitseydim söyler di ama ben 2buçuk ay gitmedim ozaman detaylıyada girmemiştim