Bugün bebeğimiz için kontrole gittim ve hamd olsun herşey normal gözüktü fakat doktorum kaşınma ve akıntın ve mı diye sordu sadece çok akıntım olduğunu söyledim ve bana gyno-fem 600 mglık kapsül verdi kullanmam için ben şimdi onu kullandım ama biraz tedirginim hamile olmadan öncede kullanmıştım ama şimdi şüpheye düştüm birşey olur mu diye