Ahsenlina_ [url=https://hizliresim.com/anoDa4][img]https://i.hizliresim.com/anoDa4.jpg[/img][/url] Nst sonucum böyle ve iki gün oldu çatım çok ağrıyor Bebek sürekli kasılıyor ne oturabiliyorum ne de uzanabiliyorum ayağa kalkınca bile çok ağrım oluyor alt bölgede sanki kafası çıkacak gibi bugün çatı muayenesi oldum ama doktor söylemedi açıklık var olup olmadığını sadece Doğumun başındasın dedi sizce nstye bakılarak Doğumum ne zaman olur ? 38 haftalık olduk
Buseega Ahsenlina_ doktor da doğumun basindasin demis 3 gune kalmaz kucagina alirsin bebegini hayirlisiyla. Darısı basima insallah 34 ten beri sanci çıkıyor bende de 37+6 yim