Kizlar 37 haftalığım bir kac gundur bebek sürekli bir yerde toplaniyor ve acıyor pozisyon degistirince geçiyor gibi ama yine tekrar başlıyor ve bugun nefes almakta güçlük çekiyorum bel ağrımda var, bacaklarımada kalçadan itibaren kramp giriyor uyuyamiyorm benim gibi olan varmi ?? . Geçen hafta doktora gittğmde 2 cm açıklık var demişti acaba doğum yaklasıyormu rahim kasılmasıda oluyor çok fazla