Fatmagul38 yorumların hepsini okumaya fırsatım yoktu o yüzden direk söyleyeyim ben 37+2 de acil sezaryenle doğuma alındım çünkü hareketleri çok yavasti günde bir iki kez ancak hareket ediyordu bir de nst sonuçları duzensizdi, sizin nst nasıl? Böyle bir durumda tek doktora bağlı kalmayın lütfen eğer ben sürekli gittiğim kendi doktoruma kalsaydım Allah göstermesin belki de bebeğime bir şey olacaktı çünkü kordon dolanmış boynuna üç kere ve bu ultrasonla belli olan bir şey değilmis ben başka Dr da gittim ve Allah razı olsun hemen aldılar doğuma