pozyurt Kızlar yolk sacı olup kürtaj yaptıran var mı aranızda ? Yaptıranlar kaç hafta , kaç beta , keseler kç mm iken yaptırdı ?
Gizem_miros pozyurt canim sakin aldirma yolk sac varsa kesinlikle bebekte vardir ben bos gebelik yasadim 9 haftaya kadar bekledim ne yolk sac ne bebek vardi sadece boş bi kese buyuyordu once yolk sac olusur 1 hafta filan sonra bebek gorunur benim 5.ci gebeligim kesinlikle gorursun bebegi bos gebelik degil yolk sac varsa aldirma sakin
pozyurt Gizem_miros inşallah görürüm bende bekliyorum son kontrol gününü ama cok tedirginim bu sebeple ( yolk var bebek yok ) aldıran cok olmus aldıranların durumlarını cok merak ediyorum 🤦🏻♀️
Gizem_miros pozyurt kuzum kesinlikle yolk sac varss bebek olmamasi imkansiz ben bos gebelik yasadim internette arastir bak bos gebelik demek kese var buyuyuyor ama icersinde bebek olusmuyor ben 9 hafta bekledim boş du kurtaj oldum bu bebeklerimdede ilk yolk sac gorundu 1 hafta filan sonra bebek gorundu sakin alma mutlaka bekle.bak gorursun bebek var cikar ortaya
pozyurt Gizem_miros canım yolk sac kaçıncı hafta da bebek kacıncı haftanda göründü ? Allah bağıslasın sağ salim kucagına al inşallah ❤️
Gizem_miros Canim 5+2keseyi gormusum 7+4 bebegi gormusum senin icin simdi baktim mutalaka bekle gerekirse baska doktora git bak allah muafaza alirdirsim filan bebege gunah olur senin kontrol nezmn ve kac jaftalisin suan mutlaka bebek cikar ortaya
pozyurt Gizem_miros 6+1 de yolk var bebek yok dendi , şuan saat itibari ile 6+6 olduk. Sabah son kontrolumuz var çıkmazsa alıcaklarmış. Vermek istemiyorum kesinlikle beklemek istiyorum bende herkes gibi 8 e kadar inşallah görürürüm yarın sabah . Bişey yiyip içemiyorum şuan varsa bile üzüntüden dolayı vebale girdiler 😢😢
Hzlhakko pozyurt bu konuda bilgim yok ama kesinlikle ikinci başka bir doktor ve hastahane görmeli diyorum tek bir yerle kalma umarım dedikleri gibi değildir 😔
Yebrulii pozyurt canım naptın gittin mi doktora merak ettim seni inşallah güzel haberler verirsin bana 🙏🏼🙏🏼
Yebrulii pozyurt rabbim sabır versin bi kayıp yaşamış biri olarak çok iyi anlıyorum seni tez zamanda hamile kalırsın inşallah tekrardan
Gizem_miros pozyurt canim yani ben ikk defa duyuyorum yolk kesesinin olup bebegin olmadigini keske baska bi doktora daha gitsen nolur olmaz benimde 2.ci oglumda bebek yok dediler 1 hafta sonra ben gordum bebegimi 6 hafta daha cok erken karar vermek icin