Merhaba kizlar 2.hamileligim ve sezeryan bugün hastaneye gün almak için gittim son 32 😍 fakat doktorum yoktu izne çıkmıştı başka bir doktor ilgilendi ama nasıl ilgilenme çok mu aramışlar bu adamı bilmiyorum 😠😠 35+3 le hastaneye gittim ve doktor bana 38 buçuk haftalık dedi 2-3 hafta önde mi diyerek şaşırdım evet benim ölçümümde öyle gözüküyor dedi eee ozaman haftaya doğuma girmem lazım sezeryan sonuçta dedim ona karışmam sonuçta seni ilk defa görüyorum dedi şimdi ben 35 haftaliga göre mi hareket edicem yoksa 38 e göre mi dedim bilmiyorum orasını artık benim ölçümümde öyle cikti doktorunu bekle sen dedi ortada kalmış gibi birsey oldu napicam bilmiyorum 🤐🤐